15 Ocak 2013 Salı

Güvence Sizsiniz Türkiye...


-Acun bey!... Acun beyyy!... Acun beey!...
-Efendim.
-Acun bey!... Acun beyyy!...
-Efendim.
-Acun bey!... Size bişey diyebilirmiyim?
-Buyur.
-Acun beyyy!
-Buyur, dinliyorum.
-Acun bey! Siz hiç taşeronda çalıştınız mı?
-Hı…
...
-Hülyanım!
-Efendim.
-Hülyanımm!
-Evet..
-Hülyanım! Sizi bi kere öpebilirmiyim?
-Bi kere mi?
-Hı hı...
...
-Ahmet abi!... Ahmet abiii!
-Efendim.
-Ahmet abi sen taşeronda çalışıyosun değil mi?
-Evet.
-Saat 12.30 da taşeron hakları ve asgari ücretle ilgili basın açıklaması varmış. Gidelim mi?
-Ehem kem küm...
...
-Ayşe abla! Ayşe abla!
-Efendim.
-Ayşe abla, sende taşeron işçisisin, ne dersin gidelim mi taşeron eylemine?
-Ikır sıkır...
...
-Aylanım! Aylanım!
-Efendim...
-Gidelim mi?
-Bi kere mi?
-Hı hı…
-Bak şöyle yapalım. En iyisi sen git o eyleme... Evet... Evet... Evet...
...
-Ahmet abi!
-Evet sen git.
...
-Aylanım!
-Bende evet diyorum ve seni üç evetle uğurluyoruz.
Alkışlar...
Sağlıcakla...

Hiç yorum yok: